mitt nya ruffs

 


Åhhåååå  Jonatan du e min bror så går jag runt och sjunger här hemma och Jompa lär nog döda mig snart.
Vi har varit och spanat bio jag Jompa och Dady Dee. Mitt i filmisen ringde Jullandenjobbiga och traggade, välkommen hem förseten! Jag tror filmen var bra, jag var bara så otroligt kissnödig och var heltiden rädd att jag skulle missa något om jag skulle ha gått ut och kissat så jag satt där och knep som in i helsike och de ledde till att när vi gick ut så fick jag rusa ut till toan och när jag satt där så kom jag på att jagg inte mindes ett skvatt om vad filmen handlade om HAHA! illa.
Och igår när vi kollade ESC så somnade jag under poängutdelningen och vaknar av att tven står på med en nyhetsgubbe som snackar om vädret,  jag sitter där i soffan och titar och tittar i 15 minuter och sen skriker jag rakt ut herregud vad hände?
Jag har på känn att jag borde sova långt, långt och länge för att orka med morgondagen.


Jaja ha det fint!

Kommentarer
Postat av: neeeeliiiee

haha, sjunger han hemma också? jag trodde det bara var i skolan:P:O

2008-06-02 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0